Nemcsak a sportolók mentális felkészítését vettük a kezünkbe, hanem partneri kapcsolatot alakítottunk ki egy olyan vállalkozással, amely a természetet vette szó szerint a kezébe. A reBird egy olyan márka, amely a fenntarthatóság jegyében született meg. Együtt szeretnénk felhívni a figyelmet a környezetszennyezés globális hatásaira, inspirálni az embereket abban, hogy környezettudatossá tegyék vásárlásaikat és mindennapjaikat. Hiszünk abban, hogy egyénenként is sokat tudunk tenni azért, hogy megóvjuk a körülöttünk levő élővilágot.

A reBird küldetése, hogy a környezetbarát és fenntartható termékek használata legyen az új norma, ezt pedig úgy tudjuk megvalósítani, ha azokkal az eszközökkel kezdünk, melyek elősegítik mindennapjainkat.

Mára már telefonjaink nélkülözhetetlen részét képzik életünknek, ezen intézzük foglalásainkat, hívásainkat, pénzügyeinket, emiatt elengedhetetlen a megfelelő védelme. Miért ne tehetnénk ezt környezetkímélő módon?! A reBird termékek lehetőséget nyújtanak abban, hogy zöld köntösbe bújtassuk telefonjainkat és az ezekhez használt kényelmi eszközöket.

A reBird márkanév, az angol rebirth (=újjászületés) és főnix madár (=bird) szavakból ered. A főnixmadár a Nap jelképe, visszatérése szimbolizálta a megújulást, a feltámadást, az átváltozást, a megerősödést. Amely felégeti az akadályokat, lerombolja az elavult nézeteket és új ideát teremt a helyére.